Обучение на пилоти NPPL(M) - A
Масово налаганото мнение е, че курсът за пилот е скъпо и почти невъзможно начинание. Е това вече не е така. Всеки може да стане пилот и да придобие лиценз NPPL(M) - A и да лети за удоволствие. Сбъднете мечтата си сега!
Масово налаганото мнение е, че курсът за пилот е скъпо и почти невъзможно начинание. Е това вече не е така. Всеки може да стане пилот и да придобие лиценз NPPL(M) - A и да лети за удоволствие. Сбъднете мечтата си сега!
Как протича обучението за пилот и какви документи са необходими:
Достъпна цена
Цената на курса е 7500 лв без ДДС. Сумата се заплаща при започване на курса.
Дава право да пилотирате ултралеки самолети
Ултралекия самолет е летателен апарат с максимална излетна маса 472.5 кг. В този клас са представени самолети от учебнотренировъчни до много по-скоростни и маневрени и всички те се пилотират само с един лиценз. Не е нужно да се придобива правоспособност за различните модели. Освен това поддържането на летателна годност на тези машини е изцяло ваша отговорност и съответно няма разходи за технически инспекции.
Облекчена процедура за представяне на медицинско свидетелство
Вместо сертификат за медицинска годност, ще можете да летите само като представите подписана от вас и личния ви лекар декларация за здравословното ви състояние. Валидността на декларацията е до 45-я ви рожден ден, след това – за 5 години до 60-я ви рожден ден, а после – за 1 година. Следователно – не е нужно да се явявате в КАМО, където ще загубите няколкостотин лева и два работни дена.
Облекчена процедура за обучение
За да получите пилотски лиценз ще се обучавате от оторизиран от ГД ГВА инструктор, но не задължително в Авиационен учебен център, както досега – и това ще намали разходите ви за обучение драстично.
Облекчена процедура за изпълнен нальот
Изискванията за изпълнен нальот за потвърждаване на класната ви квалификация, която си остава пак 2 години, ще са значително по-облекчени.
Други
Ще можете да излитате и кацате на подходящи за целта места, но значително отличаващи се от съществуващите в момента понятия “летище” и “летателна площадка” – и това ще доведе до легалното съществуване на много повече места за излитане и кацане.
Ще летите по правилата за визуални полети в неконтролираното въздушно пространство на България (class G) без да пускате “полетен план”.